Garantie en klachtenregeling ❈ 

Garantie 

Ik geef om de producten in mijn webshop en doe mijn uiterste best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Controleer bij voorkeur direct na ontvangst van het product of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Zo niet, meldt dit z.s.m. bij info@yogatique.nl.  Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik het kosteloos laten repareren of vervangen.


Klachtenregeling 

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de producten en of dienstverlening. Ik wil je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt mailen naar: info@yogatique.nl. Ik zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van je klacht ontvang je een bevestiging. Je klacht zal binnen 14 dagen na ontvangst worden beantwoord, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zal je hiervan op de hoogte worden gesteld.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waarbij Yogatique is aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (https://ec.europa.eu/odr). Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.